* / b / pol / ori / meta / muz / trv / soc / btc / cp / 3 / x / ai / oc / 4

/4/ - 4x4

Nazwa
E-mail
Temat
Komentarz
Plik
Osadź
Hasło (do usuwania postów)

File: 1720535206187.png (464.7 KB, 461x614, image0.png)

 No.77

znalazłem druciaka ale nie jestem pewien ://

 No.78

Wygląda jak ten Elliot co wystrzelał parę osób.

 No.79

File: 1720641602754.webm (3.64 MB, 854x480, bonus rpk animu.webm)

odpisujcie obijacze jebani wrogosy i inne druciksy czekają a wy nie odpisujecie nooo
jebać was zdrajcy i obijacze bo przez was u-p-a-d-a-m-y
nie widze żadnego nękania oraz szukania kont zdrajców a szczególnie druciaksa który narobił strasznych szkód wojenkach, wy myslicie ze jak jest on jakims uposiem to jest nieszkodliwy? nie XD on wydaje sie na takiego ale w rzeczywistosci jest strasznie niebezpiecznym, dużo ogólnie upadków i porażek w wojenkach jest akurat przez niego najczęśćiej a wy nic z tym nie robicie. w dupie mam takie szukania kont jak i tak pewnie ukrywają go znajomi czy inni zdrajcy którzy z nim współpracują (banda sadowca) no brawo geniusze, wlasnie przez to że nie dobiliście tych przegrywów i zdrajców jakim jest zen sadowczyka konsekwencją tego jest
>0 znalezionych kont
>0 rozjebanych zdrajcow
itp… no kurwa róbcie coś cokolwiek… u nas jest baaardzo źle bo juz pare u nas zdrajców sie ujawniło takich jak analny (serialny) i to był gwóźdź do trumny bo wszyscy zostali skłóceni, krystonix wyparował z neta bo nawet jego przyjaciele go zaczeli nękać, 0 nowych planów, 0 jakiejkolwiek energi i motywacji by to robić ehhh chyba znormiczelismy wszyscy i to robimy na siłe z tego co widze brooo. nawet podniesc sie z upadku nie ma juz sensu, nie wieem zacpajmy se wszyscy heroine jak zwykle bo to tyle jesteśmy zdolni na tym pierdolonym świecie, zobaczcie np na klocuchatv, kiedys taki genialny troll, robil duzo akcji i ogolnie byl postrachem a teraz przez ćpanie stał się przykładem jak można upaść w wojnach :// tak samo jak ja kiedy zacząłem brać amfetamine sie tak podnioslem i rozpierdolilem wszystkich zdrajców i wrogosów i stalem sie ich koszmarem ale pozniej po roku jakos nie chce mi sie nic robic. kurwa boje sie bardzo o przyszłość wojenek bo chyba tylko my w tym uniwersum zostaliśmy XDDD… a nękanie starych wrogów takich jak niegard, kolejarz, farmerek i inni jest bezsensu, i tak juz dostali nauczke a nękanie takich nieudaczników to jakby srać trupa xD albo zobaczcie na takiego sadowca, ikd, blueka, vexa, dwunastka: mimo ze znormiczeli i "znalezli zycie" to i tak będą wiecznymi sfailowanymi normikami na żółych papierach XDD jeden schizofrenik drugi autystyk trzeci adhadowiec i kurwa takie choroby to definicja failed normiego ehhh co zrobimy teraz z druciakiem mi sie wydaje ze nawet nie udziela sie w necie bo nie stać go na spłate rachunków i z tego co słyszalem to nawet planuje popełnić samobójstwo przez to ze jego rodzice zmarli i zostalo mu nic w zyciu i bedzie tylko żebrał na ulicy w chełmie XDD nie wiem ja moge zasugerować żeby zrobić alarm bombowy na druciakensosa i wrabiać w cokolwiek nobo takie nękanie jest w chuj efektywne i wjeżdża na psyche xd.. z niegardem tak samo można zrobić itp ale nie wiadomo czy wrócił z tego hamburga obsranego (co stoi na przeszkodzie by nie zrobić alarmu w hamburgu xDD??) mam nadzieje ze naprawde sie podniesiemy i ta energia NĘKACZA wróci do nas bo narazie to sie wykruszyliśmy. zróbmy może chwilową przerwe i wrócimy ze zdwojoną siłą co wy na to? kolejarz też np dostał wpierdol i został połamany i on zapamiętał to do końca życia by nie zdradzać i bardzo dobrze mu tak brawo ktv XD hmm a bojan? jak doslownie to jest incel zdesperowany i tak samo żyje nostalgią :]]]]]] może odwalimy jakąś akcje irl na druciakensa? dajcie namiary na jego prace czy coś i można stać tam i iść za nim to by nas zaprowadził do domu i będziemy go zlewić i nasyłać kiboli chełmianki :> dobra ale pamietajcie ze druciak, i inni zdrajcy to nie wszystko! są jeszcze inni nieodkryci wrogowie których trzeba obczaić! pozdro kaściarze!!!!

 No.80

>>79
boli mnie jak to czytam.

 No.81

>>79
Ja pierdziele człowieku , nie pisz tyle i zacznij cokolwiek robić i odpisywać no to wtedy inni ci zaczną pomagać
Obecnie nie wiemy gdzie są niektórzy wrogowie ale boimy się o to że niektórzy nie wrucom albo przestaną reagować na nasze akcje itd :(

 No.82

>>81
przecież to jakaś nieśmieszna pasta z jakiejś jebawki czy innej uczucio.

 No.83

>>82
Nieeeee…

 No.85

>>79
obijacz narzeka na odbijaczy xD zabij się

 No.86

>>85
ja cały czas szukam i cokolwiek coś robie a wy nic
>>82
wypierdalaj

 No.88

>>77
to druciak czy nie?

 No.89

>>86
Szukanie już CHYBA nie ma sensu bo mamy za dużo zdrajców i odbijaczy. Poza tym gdzie mamy szukać i co robić….. Druciak pewnie już nie za bardzo aktywny jest i nie reaguje zwykle teraz;(( on się ukrywa pewnie

 No.90

Ps szukajcie keystonixa pls
Chcemy go do wojenek. On może ma druciaksa

 No.91

>>90
ja mam z nim kontakt bardzo dobry ale on wyparowal z wojenek ://
ale na druciaksa nic nie ma

 No.94

>>91
>>91
Co się z nim dzieję i dlaczego go już nie ma w wojenkach i po czujej on teraz stronie stoi?

PS: jeśli druciak i inni nasi wrogowie nie wrócą i nie będą regularnie aktywni i nie będą reagować na nasze akcje no to będzie naprawdę BARDZO CIĘŻKO i upadamy jak chuj ;_; od dawna.

 No.95

co to 😔😔😔😔😔😼 odpisujcie nam i szukajcie nowych poszlak kont itd

 No.97

File: 1720865398980.webm (8.76 MB, 1296x1080, lolitrain.webm)

>>Co się z nim dzieję i dlaczego go już nie ma w wojenkach
no zdrajcy zaczeli go nękać wpisz sobie na yt "norbert tyc" i zobaczysz ;(



[Powrót][Do góry] Catalog [Post a Reply]
Usuń post [ ]
* / b / pol / ori / meta / muz / trv / soc / btc / cp / 3 / x / ai / oc / 4